Regulamin sklepu

§1 Zamówienia

1. Umowa pomiędzy Kupującym, a Sprzedającym zostanie zawarta w momencie akceptacji Regulaminu
2. Produkty są dostarczane do klienta prosto z hurtowni w ramach świadczonej współpracy dropshippingowej pomiędzy naszym sklepem a hurtownią, bądź sklepem (nie dotyczy to produktów z kategorii „Laptopy”)
3. Termin wysyłki towaru to maksymalnie 3 dni robocze (nie dotyczy produktów z kategorii „Smartfony i telefony komórkowe”)
4. Sklep wystawia fakturę  VAT (nie dotyczy produktów z kategorii „Smartfony i telefony komórkowe”). Faktura dołączana jest do zamówienia (kategoria „laptopy”), lub przesyłana jest drogą e-mailową do klienta.
5. Zwrot towarów możliwy jest wyłącznie po uprzednim kontakcie ze sklepem i ustaleniem warunków zwrotu.

§2 Sposoby płatności

Kupujący mają możliwość dokonania wyboru sposobu płatności za zamówienia w sklepie https://allmar.com.pl następującymi sposobami:

1. Przelew bankowy na konto firmy w banku Pekao S.A.

21 1240 1981 1111 0010 9808 0426

Dane firmy:
ALLMAR Marcin Dołecki
ul. Łanowa 7/41
87-800 Włocławek

2. Płatność kartą kredytową, kodem BLIK, przelewem poprzez system płatności online Paynow

§3 Reklamacje i zwroty

1. Reklamacje

Sprzedawca nie odpowiada za wady rzeczy używanej wynikające z normalnego korzystania z niej. Takie zużycie nie jest wadą, a w konsekwencji nie może stanowić podstawy do stosowania roszczeń z tytułu rękojmi. Jeśli jednak zakupiona rzecz używana posiada wady, które nie wynikają z prawidłowej eksploatacji, wówczas Kupującemu przysługują uprawnienia wynikające z tytułu rękojmi regulowanej przepisami Kodeksu Cywilnego.

Okres trwania rękojmi to 1 rok i jest całkowicie wyłączona w stosunku do przedsiębiorców.

Reklamację należy złożyć drogą e-mailową na adres sklepu: kontakt@allmar.com.pl

2. Zwroty

Zgodnie z art. 27 ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 683 ze zm.; dalej: u.p.k.), konsument, który zawarł m.in. umowę poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość, może odstąpić od niej w terminie 14 dni bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem tych określonych w ustawie.
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedawca może obciążyć konsumenta kosztem prowizji za płatność poprzez system Paynow, jesli był on wybrany jako forma płatności za zamówienie. Koszt prowizji za transakcję z Paynow wynosi 0,80% wartości zamówienia. Koszt wysyłki zwrotnej w przypadku odstąpienia od umowy ponosi konsument.

$4 Sprzedaż w ramach modelu Dropshipping

1. Warunki transakcji

Dropshipping dotyczy głównie przedmiotów z kategorii „Smartfony i telefony komórkowe”

Za pośrednictwem sklepu internetowego oferujemy możliwość zawarcia z nami umowy o świadczenie usług polegających na nabyciu przez nas, ale w Twoim imieniu i na Twoją rzecz określonego w ramach transakcji przedmiotu od sprzedawcy zagranicznego, czy hurtowni (dalej Usługa).

Wykonanie przez nas usługi i określenie jej warunków dostawy jest wyszczególnione w poszczególnych ofertach, oraz jest odpłatne – nasza prowizja oraz cena jaką musisz zapłacić za daną rzecz, którą zamawiamy od dostawcy dla Ciebie, składa się na łączną wartość całej transakcji podaną w ofercie.

Model dropshippingu określa to, że nie jesteśmy stroną umowy sprzedaży rzeczy objętej usługą – w tym wypadku sprzedającym jest podmiot od którego w imieniu kupującego i na jego rzecz dokonaliśmy jej zakupu.

2. Warunki dostawy

Dostawa towarów z za granicy trwa średnio 15 dni roboczych. Przewidywany termin dostawy: 10-20 dni roboczych. Jeśli przesyłka zostanie zatrzymana przez Urząd Celny, dostawa potrwa przedłuży się ze względu na konieczność opłaty importowej – VAT / CŁA, oraz konieczność dokonania wszelkich procedur celnych. Kupujący ponosi wszelkie koszty związane z opłatami celno-skarbowymi.

3. Dokumenty zakupowe

Sklep wystawia fakturę ze zwolnioną stawką VAT na usługę pośrednictwa do wszystkich transakcji realizowanych w modelu dropshipping (dotyczy to smartfonów, telefonów komórkowych i tabletów). Wartość faktury opiewa na marże jaką sklep pobiera za daną usługę pośrednictwa w zakupie towaru na rzecz klienta. Druga faktura jest wystawiana przez dostawcę towaru za zamówiony przedmiot. Obie faktury opiewają na pełną kwotę z zamówienia.